• Butikspersonal
  • Kassapersonal
  • Butikssäljare
  • Demonstratörer
  • Varuuppackning
  • Inventering
  • Kundvagnsinsamling

Många butiker har ofta ett både stort och skiftande behov av personal, oavsett om det gäller butikssäljare, kassapersonal eller att hitta tillfällig arbetskraft när det är dags för inventering och varuuppackning. Behovet skiftar också beroende på säsong och årstid, där vissa perioder är relativt lugna medan andra skapar ett högtryck som kan vara både kostsamt och problematiskt för många butiksägare att hantera. Här finns många fördelar med företagsbemanning! Med hjälp av oss kan ni få goda förutsättningar att både hålla nere kostnaderna och få rätt hjälp vid rätt period. Det spelar ingen roll vilken hjälp du söker, bland våra alerta seniorer har vi många olika kompetenser såsom butikssäljare, kassapersonal och demonstratörer.

För många butiker är det tidskrävande och problematiskt att få extrapersonal med rätt kompentens under helger och perioder då handeln bjuder på extra högt tryck – till exempel under julhandeln eller vid större realisationer. Det kan också finnas arbetsuppgifter som inte den befintliga personalen hinner med att utföra, men som samtidigt inte är stora nog att bära en extra anställning. Här kan vi som jobbar med seniorbemanning vara till stor nytta för dig som driver en butik, oavsett om du har din lokal i ett köpcentrum eller i stadsmiljö. Våra pensionärer har många års erfarenhet och har arbetat som kassapersonal och butikssäljare och kan rycka in för uppsamling av kundvagnar eller sortera och packa upp varor. Det är en lösning som är både smidig och ekonomisk!