Var hörde du talas om Alert Senior första gången?

”Genom ett bokat möte med en representant från företaget, platschefen Benny kontaktade mig.”

Vad har du fått hjälp med av Alert Senior?

”Vi har städning av vår arbetsplats som består av lobby, några kontorsrum och lunchrum. Vi har vid behov beställt till fönsterputsning.”

Är du nöjd med resultatet och varför?

”Jag är mycket nöjd. Alert Senior är väldigt flexibla och lätta att få kontakt med. Det mesta går att lösa efter våra behov. Det är en härlig känsla när det doftar nystädat så fort man kommer in på kontoret och vi kan koncentrera oss på vår kärnverksamhet istället för att lägga tid på städning.”

Mattias Falk, verksamhetschef Inova Assistans AB

Precis som ett boende kräver ett kontor noggrann och regelbunden städning för att kännas inbjudande och trivsamt – både för gäster och medarbetare. Med vår tjänst Kontorsstädning ser vi till att ni regelbundet via abonnemang eller vid behov får hjälp med kontorsstädning precis som ni önskar – inga krångliga avtal, utan istället möjlighet att använda vår tjänst så länge behovet finns. Välj om ni önskar städning på kontorstid eller när företaget har stängt. Våra erfarna medarbetare tar städning på största allvar och vet vad som krävs för att ert kontor ska hållas rent och snyggt. Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt prisförslag!