Pensionärer sökes som vill jobba hemifrån
Om oss
Alert Senior är ett bemanningsföretag med inriktning på seniorbemanning. Verksamheten grundades 2014 och har idag kontor på ett 30-tal orter i Sverige. Vi erbjuder pensionärer varierande uppdrag både inom privat- och företagsmarknaden.
Om tjänsten
Vi söker dig som vill arbeta hemifrån med försäljning och information kring barnsäkerhetsprodukter för förskolor och skolor. Du kommer att kontakta både nya och befintliga kunder och hjälpa förskolor/skolor att hitta lösningar som ökar tryggheten i deras verksamhet. Arbetet sker helt på distans, vilket ger dig friheten att jobba hemifrån i en lugn miljö. Du får utbildning kring produkterna och system/datahantering.
Omfattning
Tjänsten är på 20 timmar/vecka, främst förlagd på förmiddagar.
Möjlighet finns att dela upp rollen mellan två personer, ca 8–12 timmar var per vecka.
Kvalifikationer
-
Erfarenhet av service eller kundkontakt över telefon.
-
Du har en tydlig och förtroendeingivande röst gärna med norrländsk, uppländsk eller skånsk dialekt.
-
God datorvana, då hela arbetet inklusive orderhantering sker digitalt.
-
Det är ett plus om du brinner för barns säkerhet och deras dagliga miljö på förskola eller skola.
Låter detta som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt härliga team!
Anmäl intresse
Fyll i ansökan nedan så tar vår platschef kontakt med dig eller ring oss direkt.