pencil marker phone phone arrow-right location house envelope mobile

Alert Senior Sundsvall
060-607 01 75

Pensionärer sökes som vill jobba hemifrån

Om oss

Alert Senior är ett bemanningsföretag med inriktning på seniorbemanning. Verksamheten grundades 2014 och har idag kontor på ett 30-tal orter i Sverige. Vi erbjuder pensionärer varierande uppdrag både inom privat- och företagsmarknaden.

Om tjänsten

Vi söker dig som vill arbeta hemifrån med försäljning och information kring barnsäkerhetsprodukter för förskolor och skolor. Du kommer att kontakta både nya och befintliga kunder och hjälpa förskolor/skolor att hitta lösningar som ökar tryggheten i deras verksamhet. Arbetet sker helt på distans, vilket ger dig friheten att jobba hemifrån i en lugn miljö. Du får utbildning kring produkterna och system/datahantering.

Omfattning

Tjänsten är på 20 timmar/vecka, främst förlagd på förmiddagar.

Möjlighet finns att dela upp rollen mellan två personer, ca 8–12 timmar var per vecka.

Kvalifikationer

  • Erfarenhet av service eller kundkontakt över telefon.

  • Du har en tydlig och förtroendeingivande röst gärna med norrländsk, uppländsk eller skånsk dialekt.

  • God datorvana, då hela arbetet inklusive orderhantering sker digitalt.

  • Det är ett plus om du brinner för barns säkerhet och deras dagliga miljö på förskola eller skola.

Låter detta som något för dig? Ansök nu och bli en del av vårt härliga team!

Anmäl intresse

Fyll i ansökan nedan så tar vår platschef kontakt med dig eller ring oss direkt.

Ditt lokalkontor

Alert Senior Sundsvall i sociala medier

Möt, följ och samtala med oss i sociala medier.

Integritetspolicy

Alert Senior i Västerås AB värnar om din integritet. Vi vill att du som franchisetagare, medarbetare, leverantör eller kund ska kunna känna dig trygg när du uppger dina personuppgifter till oss.

Läs mer