Ring oss direkt 020-51 10 10

Alert Senior söker en driven platschef till kontoret i Göteborg

Alert Seniors franchisetagare i Göteborg växer och utvecklas vilket gör att vi måste förstärka vår organisation med en platschef. Som platschef ingår du som en del i vårt nätverk och du ansvarar för driften i Göteborg med omnejd. I distriktet så servar vi idag förutom Göteborg även Vårgårda, Alingsås, Lerum, Partille, Mölndal och Härryda. Tjänsten innebär att du rekryterar, bemannar och samordnar uppdrag från både våra företags- och privatkunder. Tjänsten innebär också att utveckla och vårda relationen till både våra seniorer och kunder samt att identifiera nya affärsmöjligheter.

Vi håller ett högt tempo och vi älskar det vi gör vilket smittar av sig på vår omgivning såväl internt som externt. Vi har en hög arbetsmoral och arbetsglädje där alla skall känna sig delaktiga och tar ansvar. Vår verksamhet bygger på avtals-och ålderspensionärer som jobbar för att de vill och kan vilket ställer positiva krav på oss och vårt sätt att leda vår verksamhet. Vår nöjd-kund-garanti är något som vi är stolta över och ställer krav på oss att se till att vi har kvalité i alla våra led. Alert Seniors huvudkontor ligger i Västerås där vi har hjälp med administration, försäljning, IT, marknadsföring mm..

Klicka här för mer info om Alert Senior

Vem söker vi?

För att bli framgångsrik i din roll som platschef hos Alert Senior så ser vi gärna att du har erfarenhet av att driva en verksamhet. Du bör ha goda kunskaper och vana av försäljning/marknadsföring samt av företagsadministration. Lika viktigt är att du har erfarenhet av att leda och motivera medarbetare.

För att lyckas är det viktigt att du har ett stort driv och engagemang i kombination med en stark ansvarskänsla. Du gillar vara i en händelserik miljö och är en person som får saker att hända. Uppdragets natur kräver också att du är mycket noggrann, strukturerad och kan stå fast vid ramar och våra värderingar.

Det är viktigt med en bra förmåga att underhålla och skapa relationer med din omgivning. Att ha ett stort intresse för människor i allmänhet kommer att hjälpa dig i din roll hos oss. Du kommer att ha många kontaktytor och det är viktigt att skapa både nöjda kunder och goda resultat.

Låter detta intressant så skicka en ansökan till följande e-postadress: niclas.hermansson@alertsenior.se.

Vid frågor kontakta: Niclas Hermansson 0708–22 00 10.

Vänta inte med ansökan då urvalet sker löpande. Vi vill ha din ansökan senast den 21juli.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Få nyheter, information och erbjudanden rakt ner i din e-brevlåda. Bara fyll i din e-postadress och välj ditt lokala Alert Senior-kontor här nedan.

Så fungerar ROT och RUT

Du kan få ROT- och RUT-avdrag för arbetskostnad. Material- och resekostnader i samband med arbetet ger däremot inte rätt till ROT- och RUT-avdrag.

Läs mer om ROT- och RUT-avdrag

Vad kan vi hjälpa dig med?

Om Alert Senior

Alert Senior är ett bemanningsföretag som anlitar pensionärer för att utföra hushållsnära tjänster med ROT-och RUT-avdrag samt bemanna uppdrag hos företag. Företaget startade 2014 och finns idag representerat via franchisetagare på flera orter i landet.

Läs mer

Integritetspolicy

Alert Senior i Västerås AB värnar om din integritet. Vi vill att du som franchisetagare, medarbetare, leverantör eller kund ska kunna känna dig trygg när du uppger dina personuppgifter till oss.

Läs mer