pencil marker phone phone arrow-right location house envelope mobile
Hero Background Image
Flexibel bemanning med erfarenhet inom administration

Hyra personal inom administration

Vad kan vi hjälpa dig med?

Flexibel avlastning när behovet uppstår

Saknar ni administrativ personal? Hos oss kan du hyra erfaren personal som hjälper med registerhantering, kundservice, dokumentflöden och kontorsstöd. Låt dina medarbetare fokusera på sina kärnuppdrag så kan vi göra resten. Du betalar bara för de timmar du behöver, kan det bli mer kostnadseffektivt?

Vi kan hjälpa er med:

  • Arkivering
  • Assistent
  • Dokumentadministration
  • Fakturering
  • Internservice
  • Kundklubb
  • Kundservice
  • Mötesadministration
  • Post/kontorsservice
  • Rapporter
  • Reception
  • Registerhantering
  • Sammanställningar
  • Schemaläggning
  • Sekreteraruppgifter
  • Utskick
  • Ärendehantering
Så skapar vi mervärde när du hyr personal av oss:
  • Vi skapar samhällsnytta och hjälper ditt företag att växa
  • Flexibilitet – hyr personal på heltid, deltid eller timmar
  • Gedigen kompetens och lång erfarenhet hos vår personal
  • Löpande uppdrag bemannas med samma pålitliga medarbetare
  • Vårt kundlöfte: Enkelhet, trygghet och värdeskapande
  • Auktoriserat bemanningsföretag genom Almega Kompetensföretagen

Kom i kontakt med rätt platschef!

Fyll i ditt postnummer eller ort nedan och berätta vad du behöver hjälp med

Administrativa uppgifter är grunden i många verksamheter och när de inte hinns med påverkas hela företaget.

Med Alert Senior får ni administrativ personal som arbetar noggrant, självständigt och tryggt och som snabbt kan sätta sig in i era rutiner. Vi bemannar så väl tjänstemannasektor som kollektivområdet. Oavsett om behovet är litet eller större ser vi till att ni får en lösning som fungerar smidigt i vardagen.
Genom att hyra personal från Alert Senior slipper ni rekrytering och bindningstider och ni får flexibilitet och erfarenhet precis när det behövs.

Vanliga frågor

  • Vad kostar det att hyra personal?Läs mer

    Kostnaden varierar beroende på kompetens och omfattning. 

  • Är ni kollektivanslutna?Läs mer

    Ja, vi på Alert Senior är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till Almegas kollektivavtal med Uniounen och samtliga LO-förbund och följer alla villkor för trygghet och säkerhet.

  • Hur fungerar faktureringen?Läs mer

    Vi erbjuder månadsvis fakturering där löner, semesterersättning, sociala avgifter och försäkringar ingår. Ingen startavgift och ni betalar bara för de timmar som utförs. 

  • Är medarbetaren försäkrad?Läs mer

    Ja, alla våra medarbetare är försäkrade via en trygghetsförsäkting för arbetsskada. (TFA)  Alert Senior är försäkrade via sak- och ansvarsförsäkring.

När administrationen hopar sig eller någon är frånvarande blir arbetsdagen snabbt stressig. Med Alert Senior får ni administrativ personal som avlastar i vardagen och ser till att viktiga uppgifter inte blir liggande.

Våra medarbetare är strukturerade, serviceinriktade och vana vid att följa etablerade rutiner. Vi stöttar er med kundkontakt, dokumenthantering, register och kontorsadministration, så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.

Så fungerar ROT och RUT

Du kan få ROT- och RUT-avdrag för arbetskostnad. Material- och resekostnader i samband med arbetet ger däremot inte rätt till ROT- och RUT-avdrag.

Läs mer om ROT- och RUT-avdrag

Om Alert Senior

Alert Senior är ett bemanningsföretag som anlitar pensionärer för att utföra hushållsnära tjänster med ROT-och RUT-avdrag samt bemanna uppdrag hos företag. Företaget startade 2014 och finns idag representerat via franchisetagare på flera orter i landet.

Läs mer

Integritetspolicy

Alert Senior i Västerås AB värnar om din integritet. Vi vill att du som franchisetagare, medarbetare, leverantör eller kund ska kunna känna dig trygg när du uppger dina personuppgifter till oss.

Läs mer