pencil marker phone phone arrow-right location house envelope mobile
Hero Background Image
Flexibel bemanning med erfarenhet inom kundtjänst

Hyra personal inom kundtjänst

Vad kan vi hjälpa dig med?

Erfaren personal skapar intäkter

Trygg och flexibel bemanning inom kundtjänst. Vi hjälper företag med bland annat telefonsupport, växel, mejl och kundservice. Oavsett om det handlar om ett fåtal timmar i veckan eller heltid under en månad, anpassar vi uppdraget efter ert behov.

Vi kan hjälpa till med:

  • Bokningssystem
  • Inkommande kundärende
  • Kundsamtal
  • Kundsupport
  • Mejlsupport
  • Ordermottagning
  • Telefonsupport
  • Utgående kundärende
  • Växelbemanning
  • Ärendehantering
Så skapar vi mervärde när du hyr personal av oss:
  • Vi skapar samhällsnytta och hjälper ditt företag att växa
  • Flexibilitet – hyr personal på heltid, deltid eller timmar
  • Gedigen kompetens och lång erfarenhet hos vår personal
  • Löpande uppdrag bemannas med samma pålitliga medarbetare
  • Vårt kundlöfte: Enkelhet, trygghet och värdeskapande
  • Auktoriserat bemanningsföretag genom Almega Kompetensföretagen

Kom i kontakt med rätt platschef!

Fyll i ditt postnummer eller ort nedan och berätta vad du behöver hjälp med

Alert Senior erbjuder trygg bemanning inom kundtjänst. Vi finns här när ni behöver förstärka med erfaren personal. Vi hjälper företag som tillfälligt eller löpande behöver hjälp inom kundtjänst via telefon, chatt eller e-post. Våra medarbetare har vana från kundservice och tar sig an uppgifterna med lugn, struktur och ansvar.

Behöver ni täcka upp under semesterperioder, vid hög belastning eller frånvaro? Då kan ni hyra kundtjänst genom oss utan långa processer eller bindande avtal. Våra medarbetare är trygga i rollen och representerar ert varumärke på ett professionellt sätt. Det gör Alert Senior till en pålitlig partner för kundtjänst bemanning över hela landet.

Vanliga frågor

  • Vad kostar det att hyra personal?Läs mer

    Kostnaden varierar beroende på kompetens och omfattning. 

  • Är ni kollektivanslutna?Läs mer

    Ja, vi på Alert Senior är ett auktoriserat bemanningsföretag och anslutna till Almegas kollektivavtal med Uniounen och samtliga LO-förbund och följer alla villkor för trygghet och säkerhet.

  • Hur fungerar faktureringen?Läs mer

    Vi erbjuder månadsvis fakturering där löner, semesterersättning, sociala avgifter och försäkringar ingår. Ingen startavgift och ni betalar bara för de timmar som utförs. 

  • Är medarbetaren försäkrad?Läs mer

    Ja, alla våra medarbetare är försäkrade via en trygghetsförsäkting för arbetsskada. (TFA)  Alert Senior är försäkrade via sak- och ansvarsförsäkring.

Vi vet att kundtjänsten är navet i många verksamheter. Med vår bemanning inom kundtjänst får du snabb tillgång till pålitlig personal som ser till att ert serviceflöde fungerar smidigt.

Alert Senior fungerar som en flexibel resurs för företag som vill undvika långa rekryteringsprocesser och ändå säkra kvaliteten i varje kundkontakt. Genom att hyra kundtjänst från oss får du erfarna personer som snabbt kommer in i system, processer och tonalitet som stärker ert varumärke. Med oss får ni ett effektivt tillskott till ert team precis när det behövs.

Så fungerar ROT och RUT

Du kan få ROT- och RUT-avdrag för arbetskostnad. Material- och resekostnader i samband med arbetet ger däremot inte rätt till ROT- och RUT-avdrag.

Läs mer om ROT- och RUT-avdrag

Om Alert Senior

Alert Senior är ett bemanningsföretag som anlitar pensionärer för att utföra hushållsnära tjänster med ROT-och RUT-avdrag samt bemanna uppdrag hos företag. Företaget startade 2014 och finns idag representerat via franchisetagare på flera orter i landet.

Läs mer

Integritetspolicy

Alert Senior i Västerås AB värnar om din integritet. Vi vill att du som franchisetagare, medarbetare, leverantör eller kund ska kunna känna dig trygg när du uppger dina personuppgifter till oss.

Läs mer